Musikhjälpen 2013

20131210-151147.jpg

Nu har musikhjälpen dragit igång igen. Musikhjälpen har blivit lite av en del av julförberedelserna. Ingen jul utan musikhjälpen typ. Iår är det extra mysigt, jag och Arvid myser och lyssnar och tittar lite emellanåt. Årets insamling går till att alla tjejer ska få överleva sin graviditet. Det ligger ju närma mitt hjärta såklart. Eftersom jag själv var ett preggo för bara några veckor sen. Jag vågar inte ens tänka tanken hur det hade varit om jag inte hade fått träffa barnmorskan med jämna mellanrum, gå på ultraljud och få föda på sjukhus med personal och smärtlindring. Visst var jag orolig emellanåt, men aldrig för min egen hälsas skull. Därför har jag startat en digital insamling till musikhjälpen “alla morsor“. Så kom igen nu alla morsor och bidra att alla tjejer får överleva sin graviditet!

20131210-151117.jpg

Leave a Reply

