en ny start

Hejhej. Det känns som om jag har startat typ 500 bloggar genom åren, men på något sätt lyckas jag alltid glömma bort lösenordet eller ibland hela bloggen. Men jag ska göra ett nytt försök nu.

Det här är jag, en glad skit från vächöttaschlätten som letat sig ner till blekingekusten. Efter en kort avsvängare på nästan fem år i Jönköping, drogs jag neråt av kärleken. Kärleken som växte sig starkare och starkare och tillsist hamnade även jag här i Karlshamn. I slutet på sensommaren iår så hade vi ett underbart vackert bröllop och den 9 oktober föddes vår lilla son.

Jag fullkomligt älskar att gå på second hand och loppisar och vår lägenhet är fylld med diverse fynd. När maken sa att vi inte hade plats för mer porslin, jo då fyndade jag en stor skänk att ha mer porslin i. Löst.

Den här bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord. Bebisbilder utlovas för att skona folk från facebook och instagram (ha, vem försöker jag lura? Bebisbilderna på insta kommer att vara  kvar, var så säker). På insta heter jag frokenleide m du vill följa min vardag där.

That’s that for now.

Leave a Reply

